یادشان همیشه جاودان...

ماعاقلانه فکرمیکنیم وعاشقانه عمل میکنیم(شهیدعلم الهدی)

مشخصات بلاگ
یادشان همیشه جاودان...

نه خسته ایم و نه ناامید

به هدفمان و راهمان اعتقاد داریم!

مبارزه ادامه دارد . . .

و ما مبارزه خواهیم کرد . . .

"تاشهــــــادت..."
--------------------------
خدایا آنگونه زنده ام بدار...

که نشکند دلی...

از زنده بودنم...!

و آنگونه بمیران که...

به وجد نیاید کسی از نبودنم...!

زندگی آنقدر ابدی نیست که...

هر روز...

بتوان مهربان بودن را...

به فردا انداخت...!!!

پیام های کوتاه

هواوهوس

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

الگوی زندگی مومن ازهواوهوس رستن است ومن این الگورادوست دارم.

شهیدحاج محمدابراهیم همت

زندگینامه شهید همت

  • مریم ....

نظرات  (۴)

فوق العاده هست.
دل نوشته یک شهید...

«روز 28 فروردین سال 63، دلم خیلی تنگ شده نمی دانم چه دردی دچارم شده به دوستانم گفتم سری به گلزار شهدای اهواز برویم. راه افتادیم کم کم دلم آرام گرفت. از دور پرچم های رنگارنگ روی قبر شهدا خود نمایی می کردند و می گفتند: بیایید ای بی خبران بیائید ای شیفتگان زندگی که ناگهان چشمم به عکس یکی از شهدایی که بر روی دیوار نصب شده بود افتاد. و ناخودآگاه به دوستانم گفتم کی می شود عکس مرا هم اینگونه به در و دیوار ها بزنند، گویا از کسی طلبکار بودم....»

شهید علی اکبر حبشی
تولد: 5/11/1337 – فیروز آباد
سمت: فرمانده گردان امام علی(ع) – لشکر 19 فجر
شهادت: 3/12/1365 – شلمچه کربلای 5

آیا نگریسته ای به انسانی که... هوس کیش است؟

هواپرست است و با اینکه خیلی عالم است و دارای گنجینه معلومات، اما خدا او را گمراه کرده است؟

خیلی هستند که عالمند اما رهرو رهیاب نیستند

شهیدبهشتی

 

پاسخ:
احسنت

  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    تو وبلاگ اطهر نظرت رو دیدم اومدم بعضی از مطالبت رو هم خوندم ولی نظر نداده بودم.الان دیدم شما برام نظر گذاشتین فکر کنم تو همون وبلاگ منو دیده باشید به هر حال ممنون از حضورتون خواهر.اگه با تبادل لینک موافق بودین اطلاع بدین
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله درسته توهمون وبلاگ دیدمتون
    باافتخارلینک شدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی