یادشان همیشه جاودان...

ماعاقلانه فکرمیکنیم وعاشقانه عمل میکنیم(شهیدعلم الهدی)

مشخصات بلاگ
یادشان همیشه جاودان...

نه خسته ایم و نه ناامید

به هدفمان و راهمان اعتقاد داریم!

مبارزه ادامه دارد . . .

و ما مبارزه خواهیم کرد . . .

"تاشهــــــادت..."
--------------------------
خدایا آنگونه زنده ام بدار...

که نشکند دلی...

از زنده بودنم...!

و آنگونه بمیران که...

به وجد نیاید کسی از نبودنم...!

زندگی آنقدر ابدی نیست که...

هر روز...

بتوان مهربان بودن را...

به فردا انداخت...!!!

پیام های کوتاه

به امیدکابوس

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ
حرفهای پسری که خاطرات عمویش زیباترین خاطراتش است:

افتخارم این است که تا امروز در کنار جانبازی زندگی کردم که 20  سال زجر کشید اما راضی به دریافت حتی 1 تومان نشد 
میگفت نرفتم بجنگم که پول بگیرم
هیچوقت برایم از جبهه نگفت ، می گفت صحنه های خوبی ندیدم ، خاطرات خوبی نیست که بگویم
از بی خوابی های شبانه ات می دانستم که همیشه آن صحنه ها جلوی چشمانت تکرار می شوند ، و چهره ی دوستانت ...
حالا خاطرات من از تو زیبا ترین خاطراتیست که همیشه در قلبم زنده می ماند
سکه ی محبوبی که داشتی ، همانی که میخواستی رازش را بگویی و فرصت نشد ، حالا دیگر دست من است
دقایقی پس از رفتنت تنها در اتاق ساکتت نشستم ، نامم را روی دیوار نوشته بودی کاش می دانستم چرا
 بدون تو خانه از همیشه ساکت تر است
عمو جان !
چهره ی مظلومت ، قد بلندت و ابروان کشیده ات را هرگز فراموش نخواهم کرد
کاش رفتنت فقط یک کابوس باشد
این بار به امید کابوس چشم می بندم


چه شب هایی برایت گریه کردم
در اندوه صدایت گریه کردم
تو هرگز اشک هایم را ندیدی
ولی من پا به پایت گریه کردم



  • مریم ....

نظرات  (۳)

کاش یک لحظه بجایشان بودیم
پاسخ:
چرادوسداری بجاش بودی؟
http://www.maku.ir/_DouranPortal/images/5732404240.jpg

میشه به این یه نگاهی بندازین شاید جوابمو بگیرین
پاسخ:
بله درسته
سلام خدا بر این مجاهد عارف
ما مدیون این بزرگانیم
پ.ن: البته نکند به جانبازانی که پول میگیرند بدبین شوند. آنها خیلی بیشتر از ایها به
گردن ما حق دارند. جوانیشان را فدا کردند
پاسخ:
بله درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی